هستی شناسی در مکتب قرآن

قرآن دفتر هستی نظری است که به هستی واقعی میپردازد. هدف آن است تا بدانیم در این دفتر چه خوراکهایی برای ذهن ما تهیه شده که تاکنون از آن غافل بواه ایم.

هستی شناسی در مکتب قرآن

قرآن دفتر هستی نظری است که به هستی واقعی میپردازد. هدف آن است تا بدانیم در این دفتر چه خوراکهایی برای ذهن ما تهیه شده که تاکنون از آن غافل بواه ایم.

ناسا (NASA) و یوفوها

ناسا (NASA) و یوفوها

احمد شمّاع زاده

اشاره:

در شهریور سال گذشته، مقاله‌ای را زیر عنوان (UFO sightings: How NASA can bring science to the debate)* در صفحه آکادمیای خود منتشر کردم. ترجمه نقدی را که بر آن مقاله نوشته‌ام، به منظور آگاهی علاقمندان از تأثیر یوفوها بر زندگانی انسان‌ها در اینجا می‌آورم:

از زمان رویداد رازول (Roswell) در سال 1947 تاکنون، و با توجه به گزارش گزارشگران در مأموریت‌هایشان در طول این دهه ها، ناسا به خوبی می‌داند که یوفوها وجود دارند. پس معتقدم این ژست اخیرشان، نه به منظور تغییری در برنامه‌ریزیهایشان، بلکه تنها برای رهایی از مسئولیتی است که پس از گذشت سالها از درخواستها و پرسشهای دانشمندان از ناسا برای پایان دادن به سکوت طولانی اش پیرامون یوفوها در نظر گرفته است.

آیا ناسا واقعاً مایل است در این زمینه جدی عمل کند؟!!

امروزه در حدود 1000 وبسایت وجود دارد که در مورد یوفوها گزارش می دهند. اگر ناسا راست می‌گوید، به آنها مراجعه کند و گزارشهای مستند آنها را تحلیل کند.

گزارشهای مستند فراوانی وجود دارد که یکی از آنها گزارش زیر است:

دونالد جی. پاتس (Donald J. Potts‏)

یک شیء گوی نما، هلیکوپتر نظامی را به بعد دیگری از زمان می برد.

این رخداد، بیش از آنچه که همگان بدانند، در حقیقت بیشتر گاهها رخ می‌دهد. من چندین مورد از این ویدیوها را پست خواهم کرد که در آنها، هواپیماها و سفینه های فضائی از دنیای سه بعدی ما به بعد دیگری منتقل شده اند.**

مردم به دلیل باور نداشتن به ETها، کشتیهای فضایی، برنامه‌های فضایی مخفی، و این حقیقت که ما در سیاره های چندبعدی، چندگانه، و با اختلافهای زمانی زندگی می‌کنیم، از فهم این موضوع بسیار ناتوان هستند. این موضوع باید به مردم کمک کند تا بفهمند چگونه پروازهای تجاری بدون لاشه یا اجساد ناپدید می‌شوند؛ و بسیاری رخدادهای شگفت انگیز دیگر!


توجه: دولتهای جهان معمولاً ETهای بدخواه (یوفو بده) را در نظر می‌گیرند و داوری می‌کنند، بنابراین، اقدامها و کارهای نیک ETهای خیرخواه (یوفو خوبه) را در نظر نمی‌آورند. آنان اغلب اقدامات مثبتی را علیه برنامه های عملیات سیاه ما و سیّاره دراکو*** برای کمک به نوع بشر انجام می‌دهند. پس لطفا نترسید. ETهای خوب سلاحهای هسته ای را از بین می‌برند، پایگاه های نظامی زیرزمینی عمیق (DUMBها) را نابود می‌کنند، و حتّا نظری بر اغلب فناوریهای مخفی دارند. بنابراین ما در برابر برنامه‌های فضایی- نظامی سرّی حاکمان دراکو و دولتهای تحت کنترلشان، از یوفوها کمک دریافت می‌کنیم.

پی نوشتها:

*NASA and UFO sightings: https://www.academia.edu/107799251

**یوفو هلیکوپتر شینوک را با خود برد!!: https://www.academia.edu/22349865

بزرگترین معمّای رویدادهای هوایی: https://www.academia.edu/38908871

***قانونی در آتن باستان که مجازات های سختی را برای جنایات، به ویژه مجازات قتل تعیین می‌کرد.

اول تیر 1403- احمد شمّاع زاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد